onsdag den 15. juni 2011

Taske

Gad vide om de her flotte stoffer kan blive til en taske?

Det kobolt blå har min mor fundet i en genbrug, det blå med hvide prikker er også noget min mor har skaffet et sted igennem hendes "kilder" :-) Og det blomstrede er fra Rema1000.



 Jeg vil super kerne have en kernelædernet/taske. Og indtil det sker kan man jo, som set hos Husflidskabet, lave sin egen taske i stof. Så må den i læder vente :-) Se hvor fin hun har lavet sin. I øvrigt en super hyggelig kreativ blog :-)

Uh, det kribler i fingrene for at gå i gang med sådan en taske, men måske skal jeg vente med at starte den op inden jeg har færdiggjort min computertaske. Kantebåndet er hæklet færdig og skal nu monteres. Det færdige resultat kommer forhåbentlig på bloggen i morgen.

I kassen med stof fandt jeg i øvrigt det her søde æble stof. Jeg ved ikke lige hvad det kan/skal bruges til, men det er meget sommerligt. Købt i stof 2000 for et par år tilbage.



I dag skal jeg have vores lille hund i bad, støvsuge, læse til eksamen. Jeg burde nok også løbe en tur + køre ned i byen efter noget afstivende til stoffet, hvis det skal blive en fin taske.. Men hvad bruger man egentlig til at afstive sådan en taske? I aften skal jeg til Aalborg og mødes med de to piger fra min gruppe til aftensmad og filmen Grusomme mig. Det bliver hyggeligt :-) Gad vide om jeg når det hele :-)

I morgen starter jeg på mit nye, studierelevante (!!! jubii !!!) sommerjob. Håber det bliver godt. Måske er det også der jeg kan få inspiration til speciale valg? Det begynder at presse sig på med at få fundet et speciale.. Men what to choose? Det er trods alt noget jeg skal fordybe mig i i et helt år!

Håber I får en god dag derude, jeg ved at jeg gør :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...