onsdag den 7. september 2011

Müsli scones


Uhmmm, jeg har lige taget lækre dampende scones ud af ovnen :-)

Jeg har hjemmearbejds dag i dag. Har da fået læst, men det er alt for fristende at krydre dagen med lækre overspringshandlinger. 
Det indebydende billede af scones er fra boliglivs hjemmeside.
Opskriften er fra Boliglivs hjemmeside og kan frit hentes derinde. Det er en lidt farlig hjemmeside at komme ind på. Jeg bliver altid inspireret til at bage kage eller boller når jeg er derinde.
Og som om det ikke skulle være nok, blev jeg ovenud fristet til at købe 4 numre af bladet og 2 Susanne Schjerning sengesæt..  Hvad er det der er med sengetøj? Hvorfor kan jeg blive helt glad, næsten lykkelig over flot sengetøj på sengen? Wird!

Så nu kan jeg bare vente på at dette skønne sengetøj rammer matriklen

Er du selv fristet? Så kig herind.


Ud over scones er jeg ved at bage flerkornsbrød, skal have lavet humus og til sidst kyllingesuppe til aften. Opskrift følger senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...