tirsdag den 27. september 2011

WIP - strik



Jeg har skrevet det før og skriver det igen.. Jeg har mange projekter igang smatidig. Her er den aktuelle liste:

Filtede hjemmesko efter gammel ugeblads opskrift

Futterne er kæmpe inden de bliver filtet. Disse er herrestr. Jeg strikker dem for det meste i Lima fra Hjertegarn på pind 5.5.

Hæklet halskæde efter inspiration fra Sidsel Sangilds Hæklede Gaver



Denne hæklede kyse er fra Sidsel Sangilds Blødt til Baby.

Her ligger den halvt optrævlede vendestrik hættetrøje fra Hanne Meedoms Vendestrik 2.  Den skal trævles helt op og startes forfra, strikkes i str. 2 år.

Endelig en ting til mig selv. Jeg startede i sommers på Wilferts Virginias Fans. Det skal vist snart i brug, men er indtil videre kun halvvejst færdigt :-)

Her er den lille vest strikket efter Ruths opskrift. Den mangler kun at få hasen lavet færdig.

Desuden mangler jeg lige 3 omgange på en sort vinter hue til min kæreste.
Plus Drops sjalet som ligger klar til når alt andet er klaret :-)

Det er vist de projekter der ligger og er startet på. Så der er nok at holde sig beskæftiget med

1 kommentar:

  1. Jeg kan ikke finde din mail, men jeg kunne da godt tænke mig opskriften på djævle/alfehuen, hvis du vil af med den!? Du kan maile mig på Kreakriller@hotmail.com.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...