fredag den 8. juni 2012

Fredag eftermiddag

Ahhh, endelig er det fredag eftermiddag og tid til krea. Stoffet er fra lageret og mønsteret blev indkøbt i foråret. Fortsættelse følger :-)
Tænk at det allerede er en uge siden at specialet blev afleveret. Den forgangne uge er gået med familie hygge, ordne ærinder, lave præsentation til eksamen og krydret med en lille smule strik. Men mest af alt har jeg bare været træt og sovet vildt meget. Nok min krops forsøg på at indhente de sidste ugers søvnmangel :-) Nå tilbage til det livlige jersey!




3 kommentarer:

  1. Hejsa. Tak for din kommentar på min blog :). Jeg kan fortælle dig at mønsteret på den hæklede cardigan og den strikkede kjole kan fås hos www.strikkebogen.dk. Trine sælger mønsteret sammen med garnet og det er virkelig lækkert garn, der ikke bliver træt efter vask.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for at du har taget ulejligheden til at kigge herind på min blog :-) Super at det også er derfra! Jeg kunne ikke lige gennemskue om kjolen også godt nok var derfra. Tak for henvisningen! Jeg må straks ind og kigge på det :-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...