søndag den 15. juli 2012

Bomuldsgarnlageret

Så blev det søndag d.15.juli. Det er nu over 3 uger siden at jeg var til sidste eksamen... Ever! Den første uge gik med non-stop festivitas, den næste gik med forberedelser til vores egen fest og afslapning, den sidste her... ja... den er bare forsvundet. Men det er dog her i den sidste uge at jeg er begyndt at spejde rundt på diverse jobsøgnings-maskiner. Jeg er nu officielt jobsøgende og har 4,5 måned inden jeg skal på barsel! Det kunne jo være fantastisk at få et kort projekt arbejde evt. finde et sted at komme i job med løntilskud. Det bliver nogle af de planer jeg skal til at arbejde på i næste uge, hvor jeg også skal have det første møde med A-kassen. Så bliver jeg helt up-to-date med reglerne på det her nye arbejdsløshedsmarked! (Totalt mærkeligt at være i den her situation hvor der ingen dagsorden er, efter mange år med studier og arbejde i hver ferie). Derudover kommer hækle/strikke-klubben forbi tirsdag. Det skal nok blive hyggeligt :-)

Når jeg skal sidde ved mit skrivebord og lave jobansøgninger er det dejligt at jeg har et skønt bomuldsgarnlager at kigge på. Jeg elsker de fine acrylkasser (købt i Bilka) og jeg elsker merceriseret cotton 8, der kan bruges til alle muuuulige søde små hækle projekter. Skønt at have et lager :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...