fredag den 6. juli 2012

Fest forberedelser

I morgen skal min søster og jeg holde en kombineret student og kandidat fest! Uh, det bliver godt. Igår og i dag er fyldt med festforberedelser.

Outfittet er klar, bordene er dækket, vores forældre har styr på maden, svigermor laver lagkage og søster har sørget for drikkevarer. Nu gælder det kagebagning i stor stil! 3 bradepander og 3 slags cupcakes i dobbeltportion (der skal jo lidt kage til 65 gæster). Og så skal der liiige laves vimpler til pynt og skilte til kagerne :-)



2 kommentarer:

  1. Nu skal du ikke stresse over kagerne. De skal jo laves med kærlighed :)

    Jeg har fornylig købt vimpler i Søstrene Grene til 20 kr. De er faktisk ret fine og gode til festpynt. Bare hvis du vil have en plan B!

    SvarSlet
  2. De bliver skam lavet med masser af kærlighed :-) Jeg tager en portion af gangen og jeg har hele dagen :-)

    Ja, de er rigtig fine de vimpler i Søstrene Grene :-) Jeg har købt dem i filt (måske er det dem du mener?) Men de er bare så små i det store lokale, så jeg laver lige nogle større. Hvis jeg ikke når det så går det nok endda.

    HÅBER på godt vejr i morgen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...