lørdag den 11. maj 2013

Glimt fra dagene derpå


I torsdags fejrede vi barnedåb for lille Klara Johanne. Det var en skøøøn dag sammen med familien og vi endte med at have dejligt vejr, trods dystre vejrprognoser.

Det var også starten på fars forældreorlov. Så fra nu og til 1.sept er både mor og far hjemme til at passe lillemusen. Sikke en luksus! :-)

Vi har (som sædvanlig) en masse planer for hvad vi gerne vil bruge ugerne til. Først står den på oprydning efter barnedåben, som blev holdt herhjemme. Alt blev flyttet rundt og nu hvor det skal på plads er der en kærkommen lejlighed til at sortere, prioritere og rengøre i alle gemmerne. Først er det vitrinerne i køkkenet der står for tur.



 ......dejligt at have lidt pynt fra festen, at kigge på under oprydnigen.....





Ha' en rigtig dejlig lørdag!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med hende! Og hvor lyder det dejligt med muligheden for st holde barsel sammen. Hav en rigtig dejlig sommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar! Ja, det er nemlig lækkert at vi kan være sammen om det og få realiseret nogle tanker og drømme :-)
      Sikke en fin blog du også har! Og dejlig sommer til dig og dine!

      Slet
  2. Å, de fine kjolene! <3
    Det hørtes deilig ut å ha så lang barselpermisjon sammen! Er det normalt i Danmark? Det er jo en unik mulighet!
    Kos dere masse sammen alle tre! :D
    Oppryddinger i hjemmet driver vi også med nå etter at vi arvet en hel del av min svigerbestemor! Det er så hyggelig synes jeg! Mange nye, gamle nipseting og bøker og diverse med massevis av minner for min mann! :D

    SvarSlet
  3. Jeg er altså også bare så glad for at jeg lavede de kjoler! Det var sgu fedt at være matchende, hehe :-)
    Ja, det er super, nu håber jeg bare at vi kan få tiden brugt godt og at vi vil se tilbage på det med glæde. Jeg tror det er rimelig normalt. Men det mest typiske er nok at moderen alene tager det år man har til rådighed.
    Dejligt med arvestykker. Men ja, det kan også godt være noget besværligt at få plads til det hele. Håber I hygger jer med at få sorteret alle minderne :-)

    Endnu engang tak for din hilsen!

    Kh.Ditte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...