onsdag den 29. maj 2013

Styr på opskrifterne

Jeg forsøger at rydde op og ud herhjemme... Men pyhhh, det tager lang tid når man har så mange gemmere som os. Nøj, hvor har vi mange ting og meget der ikke er i system. ...og mig der er vild med systemer, lister og orden... hmm...

Jeg har i lang tid lagt op til at mine opskrifter skulle sorteres og i mapper. A5-mapper og plastiklommer blev skaffet for længst og så er opskrifterne ellers bare blevet stukket, foldet, ind i en af mapperne! Dohh.

Jeg vil tror at det tog ca. 30 min at sortere og sætte opskrifterne ind :-) Nu er der en mappe med de opskrifter der bruges hver uge og en med dem der bruges sjældent.

Det blev jo super godt! Og nu er det nok noget nemmere for mig at finde den rigtige opskrift næste gang :-)



2 kommentarer:

  1. Sådan! Hvornår kommer du forbi mig og klarer det her...? :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var så godt at få det gjort! Hahahah, hvis det skal være med samme fart som mit eget projekt, så kommer jeg nok om 3-4 år.... :-/ :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...