søndag den 17. november 2013

I aften...

Er det min yndlingsaften. Jeg elsker søndage. Og i aften hvor KJ sover og ikke kræver mit konstante nærvær er det en rigtig dejlig aften :-)
Det er så synd for babyer når de er syge; forkølede, snottede, hostende og feberramte. Men hvor er det også bare synd for deres forældre. Pyhhh!

Nu er min baby heldigvis rask igen og mor kan få lidt fritid ;-) I aften går tiden med at klippe små projekter ud, kigge på lækre materialer på krearummet; finde frem, tænke modeller og stof. Skønt!





Dejlig søndag aften til jer alle <3

2 kommentarer:

  1. Jeg får helt lyst til at linke: http://www.youtube.com/watch?v=r8ImKJ3X6TE
    LÅGSUS :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. hahaha, tusind tak for sangen søde Stine! So true, det er ren LÅGSUS :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...