tirsdag den 17. januar 2012

Flot værtinde gave


Nytårsaften var vi 3 par samlet her hos os, vi havde vores hund hjemme, et andet par havde deres datter med og det tredje par havde deres to små marsvin med. Så man kan vist godt sige at vi var en broget flok :-) Til trods, eller måske lige netop fordi, blev det en skøn aften.

Vi fik nogle flotte vært/værtindegaver, bla. lakridsovertrukne chokolader, biografbilletter og marcipan (faktisk nogle ret vilde værts gaver :-)) Der var dog en af gaverne som min kæreste synes var lidt pudsig... "Nææhh, tak. Har vi fået tape?" Jeg var derimod vildt begejstret :-) Jeg har syntes at det var lidt for pepret at give det samme for en rulle tape som et nøgle garn, og har derfor afholdt mig fra at købe noget. Men når man sådan får det i gave er det jo en anden sag :-) Indtil videre ligger rullerne og pynter på mit skrivebord. Gad vide hvad jeg skal pynte med det....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...