tirsdag den 17. januar 2012

Birkenstock guld nicenesses

Jeg fik alverdens lækre fødselsdags gaver i november og julegaver i december, og jeg er super glade for dem! Men kender I det, faktisk blive man tit mere og mere glade for ens ting jo mere man kan gå og kigge på dem og nyde dem. Sådan har jeg det ihvertfald, altså med nogen ting. For selvfølgelig har jeg også ting jeg bare falder pladask for og knus-elsker fra første syn! :-)

En af mine julegaver som jeg først virkelig blev forelsket i i søndags var de skønneste Birkenstock sandaler i guld fra mine svigerforældre. Jeg har længe ønsket mig et par lidt mere pyntede sommersandaler til at supplere de "fodformede", mørkebrune Clarks der blev købt for 5 år siden. Og ja, Birkenstock er måske også fodformede, men de er jo super fine i guld. Jeg har længe kigget misundeligt på alle de fine farver der bliver flash'et om sommeren her i DK. Jeg har bare aldrig haft/taget lejligheden til at prøve Birkenstock og var derfor meget om tvivl om 37 var den rigtige str, eller om jeg skulle op i 38, normalt bruger jeg 39. Eftersom mine guld-skønheder er købt over nettet i den tyske butik footshopping.com, måtte jeg finde et sted hvor jeg kunne prøve en 38. Det skulle vise sig at der ikke er en eneste butik i Frederikshavn eller Aalborg der havde en 38 hjemme i modellen Gizeh, så jeg gik lidt og var i tvivl. Men, men, men, endelig kunne jeg bestemme mig i søndags. Jeg prøvede sandalerne på og lod være med at tænke på str osv, tænkte bare på om de passede min fod og om de var behagelige, og ja det var de! Sikke en lang smøre, bare for at beskrive mit vægelsind, haha! Nu bliver jeg bare så glad når jeg går forbi dem inde på mit kontor/kreaværelse hvor de er til udstilling :-)

Jeg er så klar til forår og sommer!

Har forresten læst flere gange på nettet at siden www.footshopping.com er det billigste sted at købe Birkenstock, eller Papillio eller hvad man nu vælger. De har et kæmpe stort udvalg i modeller og farver og ifølge min svigermor har de en super service og hurtig levering :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...