onsdag den 15. februar 2012

Mmm... mint/isblå

I uge 5 var vi i Sälen og mærkede den lækre knitrende sne under skiene, mums det var skønt! (tag mig tilbage) Nu er vi imidlertid igang med hverdagen igen. På fulde drøn!
Når nu hverdagen ikke levner så meget tid til håndarbejde som ønskeligt, så er det dejligt at kunne kigge på de projekter der blev afsluttet i den lille hyggelige ski hytte ved foden af pisten i Sverige.

Her følger det første afsluttede projekt:






Lækre Lutter Idyl/Karen Klarbæk grydelapper til det lille hjem. For at se links til opskriften/erne, kig i dette indlæg.


Jeg synes det er lykkedes ret godt at matche det nye vidunder i køkkenet. Min ISBLÅ Kitchenaid. Der opstod lidt forvirring omkring farvens navn, i Imerco, da vi skulle bestille maskinen hjem. I Kitchenaid kataloget hed farven isblå, i Imercos eget katalog hed den isblå, men i bestillingskataloget hed farven MINT. Da kassen kom stod der dog også isblå på den, og det var en farve jeg kunne lide, så skidt hvad de kalder den :-)




MMmmmmm mums siger jeg bare!!


3 kommentarer:

  1. Lækkert match:) Ville ønske jeg kunne knække koden for grydelapperne og maskinen drømmer jeg om (hvem gør ikke det?).

    SvarSlet
  2. Tark!! Ja, hvem drømmer ikke om den :-) Det er stadig lidt surreal at den står der ude i køkkenet, at den har stået der siden november og at den er min...

    Hvis du nogensinde kommer forbi Aalborg er du meget velkommen til at komme med til krea aften i min Strikke/hækle klub, så skal jeg hjertens gerne guide dig i at knække koden. Vi mødes som oftest i universitets kantine en gang om måneden :-)

    SvarSlet
  3. Hedder den Artisan 150EIC ?? er nemlig forvirrt omkring farven.

    Mvh. Rebecca

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...