onsdag den 28. november 2012

Cupcakekjole

Jeg har stadig ikke helt fundet en løsning på plads problemet med at jeg ikke har plads til flere billeder i det Picasa album man (åbenbart) har når man uploader billeder til bloggen. Men takket være Simone (tak for at du gider læse med og kommentere ;-)) er jeg blevet sparket igang med at kigge lidt på hvad en løsning kunne være. Indtil videre har jeg slettet nogle billeder der lå flere gange i albummet og så har jeg set, bla HER, at man kan komprimere billedernenes størrelse og dermed nemmere holde sig under de 1GB der er gratis at uploade. Og så er der selvfølgelig muligheden at man kan begynde at betale for at have pladsen.

Så tror det kræver en seriøs oprydning i gamle indlæg og så må jeg igang med at lave alle billederne små. Det er hermed et barsels projekt at finde en god løsning til håndtering af billeder til bloggen :-) Og barslen starter jo om 2 dage!! Wuhuuu. Så lige nu har jeg rigeligt at se til med at få afsluttet de 4 ugers virksomhedspraktik. 

Kjolen herunder er syet for nogle uger siden. Synes det er sådan en fin lille model, og jeg har efterhånden syet den nogle gange. Den kan laves både som kjole og i en kortere top model. Jeg har indtil videre syet den i fast stof, men har set at Stof2000 har syet den op i velour, det er faktisk også ret fint! Se kjolen HER.
Denne cupcakekjole er givet væk som gave :-)

Mønsteret Iris og stof er fra Stof2000.



5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg tror også den lille 2 årige modtager blev glad for den :-)

      Slet
  2. Hvor er det en fin blog du har! Jeg har lige "bladret" nogle måneder tilbage i tiden og det var bestemt ikke kedeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar! Hvor er det sødt af dig at du har kigget flere indlæg igennem. Jeg har efterhånden ikke lavet noget længe, først fik jeg problem med plads til billeder og i søndags valgte min computer at crashe og jeg har ikke haft mulighed for at få den fikset endnu!! Arhhh... :-)
      Og sikke en fin blog du iøvrigt selv har! Ønsker mig at blive så god at jeg selv kan tage skarpe og flotte billeder som dine ;-)
      Vh
      Ditte (fra låne computer)

      Slet
  3. Hvor er den kjole kær!!

    Så lige du har deltaget i min sidste hækleopskrift giveaway. Du er velkommen til at deltage i den nye jeg har kørende, samt min Accessories giveaway

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...