fredag den 23. november 2012

Ikke plads til flere billeder

Øv øv, som så mange andre har jeg også fået beskeden at jeg ikke kan uploade flere billeder til Picasa og at jeg skal købe mig til mere plads hvis jeg vil have flere billeder på bloggen. Ved ikke helt hvad jeg gør.
Jeg synes det er påfaldende at så mange bloggere pludselig løber tør for plads samtidig.... Indtil videre vil jeg vente og se om der kommer en smart løsning eller om jeg må til at betale for at få nye billeder herpå.

Ha' en dejlig fredag

4 kommentarer:

  1. Ditte du bliver simpelthen NØD til at løse det her problem, for min skyld ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, hvor er det bare den sødeste kommentar ever Simone!! Jeg er så glad for at du er min trofaste læser! Jeg vil straks forsøge at løse problemet, om ikke andet, så for din skyld! :-)

      Slet
  2. Jeg har samme problem! Lige opdaget i dag! Men går jeg ind i oplysninger få får jeg nogle helt andre tal at vide. Der står at jeg bruger 1%, 10%. Hm! Hvad gør vi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm.. Det er altså lidt påfaldende at alle har det problem samtidig! Uden at vi har fået en advarende mail fra Blogger om at de pludselig har ændret procedure eller noget... Nå, men kan se at du har fået en del fine svar på dit indlæg. Vil prøve at undersøge de løsninger der bliver foreslået hos dig :-) (Bla. denne http://frafroetilblomst.blogspot.dk/2012/11/spar-plads-spar-penge-min-lsning-pa-1.html)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...