tirsdag den 9. juli 2013

Gaver fra barnedåben 09.05.13

På tirsdag er det 2 måneder siden at vores lille mus blev døbt <3 Som før skrevet, havde vi en fantastisk dag, med lækkert vejr og skønt selskab.

Dengang var hun 4 mdr gammel, i morgen bliver hun 6 mdr. Et helt, halvt år... Det fejrer vi med lagkagefest for den nærmeste familie :-) Vi glæder os!

Her er alle de fine gaver Klara Johanne fik til sin dåbsdag. De fleste har fået plads på værelset eller er taget i brug.


Wheeley Bug fra Bedste og Bedstefar


Klodser fra mors veninder

iPhone rangle fra mors veninde Heidi


Trigger støvler fra Bedste og Bedstefar.
(Jeg var meget glad for mine Trigger støvler som barn, og synes sølv fodtøj til små piger er noget så bedårende. Derfor kunne min mor ikke lade disse støvler stå! Så nu håber jeg på at KJ passer str. 22 i vinterhalvåret :-))

Rangle fra mosters svigerforældre

"Sparegyngehest" fra Oldemor

Dagmarkors fra Farmor og Farfar

Tand og hår æsker fra mors onkel og tante

"Far, mor og barn" paddehatte fra mors onkel og tante

Legeunderlag fra venner

Kommende højdemålepind udført som lineal fra Bedste og Bedstefar 

Halskæde fra moster

Rygsæk fra mostre, onkel og kæresterne

Skønt tæppe fra mostre, onkel og kæresterne


Desuden fik den lille heldige prinsesse en børneopsparing fra farmor og farfar og penge fra den anden Oldemor. Disse er blevet brugt på et Lamaze legetæppe.

Måske kan det give andre inspiration til en dåbsgave :-)



2 kommentarer:

  1. Så flotte gaver! :D
    Jeg har selv en Fjällräven, og elsker den! De slites nesten ikke, så den kommer hun sikkert til å ha glede av i mange år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hege :-) Vi er meget glade og taknemmelige for alle de fine ting! Min kæreste havde også Fjällräven som barn, det er lidt sjovt at de har fået en "gen-oplivning" :-) Hun må have den med når vi skal på ferie i august :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...