tirsdag den 13. august 2013

Klara Johannes værelse

Vores hus er fra 1985 og det meste af huset står som da det blev lavet! Indtil videre har vi brugt vores energi på at opdatere haven og nu vil vi stille og roligt gået i gang med at opdatere de enkelte rum i huset. Lige da KJ var landet hos os i januar blev vi færdige med soveværelset som var det første rum vi tog fat på. Næste rum bliver enten KJ's værelse eller mit kontor/værelse. Men hvornår det bliver ved ingen vist, haha.

På trods af fyrretræs tema og lys æggegul farve på savsmuldstapet, har jeg tænkt mig at lave lidt ud af KJ's værelse. Jeg er så småt igang ved at have ændret det fra at være et pulterkammer til et opholds værelse ;-)

Her på billedet er moster ved at lære den lille mus at rokke på Rokkefåret. Det er mit gamle Rokkefår som min onkel sendte som gave fra Kbh til Nordjylland, da jeg blev 6 mdr. Det er altså + 27 år gammelt og har været leget med af alle os 4 søskende. Trods det, ser det stadig fantastisk ud!

I et forsøg på at samle noget af al den skønne inspiration jeg møder rundt omkring på blogs og div, har jeg lavet et board på Pinterest der hedder "Klara Johannes værelse".

Har du nogle gode ideer der skal med på mit pinboard?



..... Mottly holder selvfølgelig øje med alt hvad KJ laver :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...