lørdag den 18. januar 2014

Vundet KAM trykknaptang og knapper

En anden ting der skete lige før jul, var at jeg vandt min første give-away nogensinde! Jubiii :-) Jeg blev simpelthen helt utrolig glad :-) 

Det var ovre hos Anne-Sofie med bloggen Fingernem jeg var heldig, og vandt en tosset masse trykknapper og en trykknaptang fra KAM. Hallo, det er jeg glad for. Egentig er det lidt pudsigt at jeg i flere år har ønsket mig en trykknaptang, men har "sparet" den væk, i november købte jeg endelig Prym tangen og så vinder jeg denne i december. Heldige mig :-) 

Jeg har endnu ikke haft lejlighed til at prøve knapperne, men jeg har forskellige små projekter i tankerne, hvor disse knapper kan give lidt ekstra finhed.

Hvis du selv har lyst til at prøve tang og knapper har jeg set at det jeg har vundet er en slags startsæt. Sættet er sponsoreret af funkjogging.dk, hvor de forhandler forskellige typer KAM trykknapper. Du kan se hvordan de fungerer her hos Anne-Sofie.

Ha' en dejlig lørdag aften  


4 kommentarer:

  1. Du var super heldig - glæder mig meget til at høre hvordan de er i brug! :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  2. Sejt - tillykke med gevinsten :-D
    Sådan en vil jeg kraftigt overveje at købe for det er da nogle super flotte trykknapper!!

    SvarSlet
  3. Hov havde skrevet en kommentar fra mobilen, den er ikke gået igennem :/
    Men kan du så se at få prøvet knapperne af - du vil absolut ikke fortryde det.

    SvarSlet
  4. Ååårrrrhhhhhhh hvor er det bare låååågsus!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...